sâmbătă, 23 mai 2009

parada sau circ ?




Vai draga, ce frumoasa esti, vino sa te sarut !

Intre epatare si ridicol, parada si circ, bun simt si patologic.

N-am nimic cu libertatea de exprimare, ci doar cu frumusetea. Este dreptul meu sa ma amuz, nu ?

Precizare: ma amuza esteticul, nu eticul.
Si inca ...
De cand lumea si pamantu' si s-au inventat spectacole, parade si alte manifestari, cu exceptia celor comemorative, ele se desfasoara la cererea publicului. Adica sunt unii care cer si altii care ofera. Gratis, sau pe bani, nu are importanta.
La urma urmei este vorba de comunicarea mesajului. Ce mesaj si cui il transmiti. Mesajul poate fi placut sau agresiv si poate face bine sau rau, atat consumatorului, cat si transmitatorului.

In cazul de fata, dupa parerea mea, avem de-a face cu un mesaj agresiv.

17 comentarii:

Orry spunea...

circ!
Opriti dom'le nebunia asta!
( si te mai miri de ce atatea catastrofe ...dezastre ...calamitati!)

cum altfel?! .....

pheideas spunea...

A-nnbebunit lumea ! Asta e, e democratie. Dar atata vreme cat sunt pasnici, nu am nimic cu ei. O sa am cand vor infia un copil.

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

lumea e nebuna de mii de ani .. doar ca nu cred ca trebuie sa ne amuzam pe seama celor diferiti... dar ce inseamna diferit? de ce exista oamenii care isi asuma dreptul de a judeca .. de a spune cine este normal si cine nu.... ?... etc

pheideas spunea...

Nu, ai inteles gresit ! Eu ma amuz de frumusete, nu de diferenta. Daca nu erau imbracati papagal, nu ma amuzam. Poate chiar le apreciam frumuestea masculina. Ce sa fac, nu-mi pot schimba peste noapte criteriile estetice. Etica e altceva. Sa nu le confundam. Smile!

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

eu faceam mai mult referire la motivele "dezastrelor" ;)) daca mai spun ca nu imi place sa critic stilul altora si ca frumusetea este interpretata crezi cumva ca deja spun prea mult?

pheideas spunea...

Intr-un fel da. Atata timp cat aprecierea frumusetii are un aspect personal, este ok. Este dreptul fiecaruia sa spuna ce-i pace si ce nu. Sa ma corectezi daca gresesc. :) Cred ca problema apare cand o impui altora fortat. ... Vezi o postare de-a mea: flori de mar.

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

nu pot sa te corectez si nici sa iti impun ceva .. ideea mea este ca oamenii sunt manipulati sa le placa sau nu ceva ... am spus ca frumusetea si mai ales perfectiunea este diferita pt fiecare ... dar nu sunt de acord cu cei care ii arata cu degetul pe cei pe care nu ii vedem frumosi .. nu stiu daca ma intelegi ...
"circ!
Opriti dom'le nebunia asta!
( si te mai miri de ce atatea catastrofe ...dezastre ...calamitati!)

cum altfel?! ....." (sper sa nu deranjez :P ) ... acest comentariu are o tenta de impunere ..

pheideas spunea...

Este parerea ta si o respect. Dar atata timp cat nu spun "E bine sa, faceti asa ...", si precizez clar: "E parerea mea ca ...", nu cred ca impun nimanui nimic. Doar ma amuz de felul in care arata. Habar nu am daca e femeie sau barbat, e gay sau nu. Nici nu ma intereseaza. Daca privesti cu atentie postarea mea, vei observa asta. PRIVESTE CU ATENTIE ! NU AM SCRIS NICAIERI DE GAY SI NU M-AM REFERIT LA MANIFESTARE. Mai curand mi se pare ca ei impun felul lor de a fi. Blogul mi se pare un mod mult mai discret, nu crezi ? Uite masonii de exemplu. Ei au un site si atat. Deviza lor este: "deschidem celor care ne bat in poarta". Ei nu defileaza pe strazi. Dar ei sunt prin definitie o societate secreta.

pheideas spunea...

Ai vazut manifestatiile de la New York ale Homo ? Defileaza in pielea goala. Cred ca ar fi interesant sa vedem la anul si la noi asa ceva. Dar atata vreme cat nu fac rau, nu am nimic impotriva.

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

"cainele care latra nu musca " .. iti spune ceva asta?
(eu nu tin partea in mod special celor care au o alta orientare sexuala... ci generalizez .. si fac referire catre tot ceea ce inseamna "amuzament " fata de felul in care arata cineva )

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

iti amintesti cum a inceput in Biblie povestea omului ?
era gol .. gol, fara de pacat ... ideea de a te prezenta in societate fara haine .. e un simbol ... daca tu ai lua in calcul ideea sa umbli gol pe strada .. ce ganduri ti-ar trece prin minte? care ar fi motivele pt care nu ai face asta?

pheideas spunea...

Ha ha ha ! Nu ca nu mi-ar placea sa umblu gol pe strada. Am o doza de exhibitionism. Nu as face-o decat daca as fi convins ca majoritatea lumii m-ar aplauda. Dar de ce nu descult pe strada ? crezi ca e mai putin decent ?

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

dar nu faceam referire la decenta, ci la a te accepta pe tine asa cum esti si de a avea curaj sa te arati exact asa cum esti fara sa iti pese de gandirea altora ... de ce ai nevoie de sustinerea altora ?
poate ca uiti faptul ca toate acele lucruri frumoase care au dainuit si au infrumusetat lumea sute de ani, erau diferite fata de ceea ce exista deja ...

pheideas spunea...

De ce am nevoie de sustinere ? Interesanta intrebare. Poate e vorba de bun simt. Daca as trai pe camp, n-as cere voie nimanui. Dar atata timp cat constiinta mea imi spune ca prin atitudinea mea pot agresa, fie si vizual, voi cere voie. Si tocmai la acele lucruri frumoase descoperite de antici si la valorile universale, etice si estetice, fac referire. N-am inventat nimic. Si nu erau diferite, ci aceleasi. In Sparta, homosexualitatea era virtute. Ahchiles il avea pe Patrocles. Cred ca si ei se spoiau in fel si chip. Dar cred ca si atunci erau unii care aplaudau si altii care strmbau din nas.

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

ma dezamagesti ... :( vezi doar cuvantul..

pheideas spunea...

Nu te dezamagesc, doar te-am provocat. Am inteles ce vrei sa spui. La urma urmei, femeile sunt de pe Venus, iar noi de pe Marte. Suntem mai pragmatici. Smile! ... Iti multumesc pentru conversatie. Mi-a facut placere. Cu bine !

Govor Cristina (after-the-summer-rain) spunea...

Noapte buna:)