miercuri, 17 iunie 2009

o poveste de dragoste ?



Am ramas dator de saptamana trecuta cu sfarsitul unei "povesti de dragoste". Acum o voi spune pe toata.

S-a casatorit de tanara. Spiritul ei libertin a speculat prima oportunitate iesita in cale si a evadat. S-a indragostit de primul barbat intalnit, fara sa masoare, fara sa aprecieze in alta profunzime. Era fericita si libera. La inceput parintii s-au opus, dar pana la urma au acceptat. Au legat o familie, au clatit o casa. Au trecut cativa ani si apoi intr-o zi si-a dat seama ca vrea mai mult. Simtea ca ceva nu e in ordine, dar nu stia ce anume. O obosise monotonia, rutina, lipsa de fantezie. Se ingrasase, se facuse urata. Desi avea aproape tot ce-si dorea, se simtea ca un boboc de trandafir care asteapta sa fie mangaiat de primele raze ale soarelui. Si acele raze parca nu mai veneau.

Intr-o zi a rasarit soarele in viata ei monotona. S-a indragostit din nou, dar nu de barbatul cu care era casatorita, ci de un altul, cu douazeci de ani mai mare. O cucerise prin prestanta, prin nivel intelectual, prin stralucire. Era exact ce si-a dorit dintotdeuna. Simtea ca ii poate oferi totul.
N-a fost chiar la prima vedere. Il stia de cativa ani. Avusesera relatii de afaceri, el pe un post de decizie, iar ea de furnizor. La inceput a fost ceva timid, cateva priviri, atingeri, apoi intr-un final si-au marturisit iubirea. Lui i-a fost teama sa n-o raneasca, dat fiind lipsa ei de experienta. Mai era un inconvenient, minor, era casatorit si avea copii. Dar nu era o problema, si ea era casatorita. Urmau sa divorteze si toata viata era a lor.
Stia sigur ca nimic nu o mai poate tine langa sotul ei. Suferise prea mult ca sa mai accepte. Si apoi noul iubit era altceva. Functie importanta, calatorii de afaceri in strainatate, plaje aurii. Doamne, cat de fericita se simtea, il iubea din toata fiinta ei. Si mai era ceva ce inclina balanta. Faceau sex nebun. Se potriveau ca doua boabe intr-o pastaie. In viata ei nu mai avusese atatea orgasme. Iubitul ei nu era un incuiat ca celalalt. Avea fantezii, ii placea sa inventeze. Ziua munceau amandoi, iar noaptea era numai a lor; ore intregi de extaz. Se simtea dorita, ocrotita. Pasiunile acunse iesisera la iveala dintr-odata, in toata splendoarea lor. Era fericita !

Pe langa placere, relatia lor cuprindea si o latura utila. El era puternic si cu influenta. Ii deschisese aproape toate usile. Toate ofertele ei erau puse inainte. Devenise furnizorul numarul unu al multor firme de top din oras. Va imaginati cat de fericita era.
O vreme s-au ascuns de ochii cunostintelor. Nu era un oras mare, iar ei erau cunoscuti. Mai ales el.
Inchiriasera un apartament. Acolo isi petreceau noptile de amor nebun.
Sotul ei simtise demult ca ceva nu era in ordine si convenisera ca pana in momentul oficializarii, fiecare sa-si vada de viata lui. Mai faceau dragoste, dar era ceva spontan, neinsemnat.

Ea si-a tinut promisiunea si a divortat. A devenit libera. Jumatate din drum era parcurs. Ramanea cealalta jumatate, care depindea de iubitul ei. N-a indraznit sa-l forteze, pentru ca ii cunostea situatia delicata. Se multumea cu un: "... cand voi fi pregatit". Si a asteptat. Din luni s-au facut ani. Cand deschidea subiectul el se intrista. Evident ca ceva il tinea langa cealalta, dar nu-si dadea seama ce. Probabil ca erau copiii. Si mai intelegea ca un proces de divort nu e simplu, cand ai de impartit averi si suflete. Se consola cu promisiunea ca "intr-o zi ...". Au mai trecut cinci ani in care nu si-au refuzat nimic. Calatorii in strainatate, delegatii in hoteluri de 6 stele, plimbari sub clar de luna pe riviera, cluburi de noapte, cadouri scumpe si nopti furtunoase. Stralucire si epatare. Exact ce-si dorise dintotdeuna.

Intr-o seara s-au intalnit la cuibusorul de nebunii. El avea ceva pe suflet. Ea nu-si dadea seama, dar banuia ca era vorba de divortul lui. In cele din urma el si-a luat inima in dinti si i-a spus ca nu poate sa divorteze pana in momentul in care copiii nu vor implini 18 ani. A ramas stupefiata. Insemna sa mai traiasca asa inca sase ani. Deja era prea mult, si nu stia sigur ca nici atunci nu va aparea alt motiv. N-au mai facut dragoste.
A crezut ca l-a pierdut pentru totdeuna. Il iubea enorm. Nu putea sa-l piarda. Ii oferea tot ce-si poate dori o femeie: contracte, sex, stralucire, iubire.
Au stat o vreme despartiti. Nu s-au mai sunat, nu si-au mai dat mesaje. Drumurile li se intersectau uneori, dar niciunul nu indraznea sa vina spre celalalt. Intr-o zi a lasat o factura secretarei lui. I s-a parut ca aceasta se uita altflel la ea, mai altfel decat in alte dati. Relatia lor nu mai era demult un secret, dar nimeni nu indraznea sa spuna nimic. Acum era un zambet care spunea: "Ai vazut, asa-ti trebuie. Acum e al meu. Eu sunt number one !".
In mintea ei a incoltit samanta geloziei. Cum, iubitul ei, care ii promisese ca divorteaza si pe care il asteptase ani si ani, o insela ? Cel pentru care facuse operatii estetice sa arate bine si indurase certuri in familie, cel pentru care isi sacrificare cei mai frumosi ani si isi lasase o casnicie ? Nu era cu putinta. Trebuia sa fie sigura !
Peste cateva zile au avut o discutie. Si-a infrant timiditatea si l-a intrebat scurt daca mai are o alta relatie. El a recunoscut ca s-a intamplat intr-o seara la birou. N-a vrut, dar pur si simplu s-a intamplat. Ca inca o iubeste mult si sa sa nu se supere pe o relatie trecatoare. I-a spus aproape cu lacrimi in ochi ca ii lipsesc enorm noptile lor pline de fantezii si nu-si poate dezlipi ochii de la pozele ei nud. Nu poate dormi gandindu-se la ea si vrea neaparat s-o vada, s-o atinga.
S-au intalnit. El a venit cu un imens buchet de trandafiri rosii. Stia ca sunt florile ei favorite. Si ca semn de pretuire i-a facut cadou un colier superb.
A incantat-o ! Nu mai putea de fericire. Intr-o clipa a uitat de tot si s-a aruncat in bratele lui, sarutandu-l. I-a smuls hainele, mana ei i-a mangaiat pieptul, apoi a coborat usor. Era tare.
Au facut sex salbatic. S-au redescoperit. Simteau ca nimic nu e mai important decat iubirea lor, nici macar o aventura la birou.

//

Si acum sa va povestesc despre El.
Am sa-i fac o scurta caracterizare, zic eu esentiala.
Are peste 50 de ani. Este un personaj important al lumii finaciare, cu un salariu de multe mii de euro. Extrem de calculat, cultivat, rafinat, abordand mai curand o alura de profesor universitar, decat de taran scapatat, este genul de individ care a urcat rapid treptele afirmarii profesionale, bazandu-se aproape exclusiv pe propria capacitate intelectuala. In ultimii douazeci de ani a detinut numai functii de conducere. A pus intotdeauna familia pe planul doi. Sub obisnuitele pretexte: "am foarte mult de lucru la birou" sau "sunt in delegatie", a preferat sa-si construiasca o viata paralela, cu multe aventuri extraconjugale, lasand cresterea copiilor si alte activitati casnice pe umerii sotiei, el limitandu-se la a le asigura suportul financiar. Probabil ca va intrebati, cum poate rezista o asemenea casnicie ? Asta m-am intrebat si eu. Ei bine, se poate, mai ales cand la mijloc sunt bani multi. Sotia si-a faurit si ea o viata la fel de paralela si dezinteresata. Cei care au pierdut sunt copiii. Au probleme psihice, corijente, vagabondaj, droguri si altele.
Cam acesta este portretul lui. Si din pacate nu este singular.

Sa revin la momentul intalnirii dintre cei doi.
Am spus ca aveau deja relatii de afaceri, ea fiind furnizor, iar el factor de decizie.
Parerea mea este ca el a citit-o din prima. Avand experienta, si-a dat seama ca ea este nemultumita si este in cautari. Ce anume cauta ? Ocrotire, stralucire si sex. Nu e nimic peiorativ in cele trei. Pentru unii reprezinta cocktailul fericirii. Iar el i-a oferit umarul pe care sa-si "planga" nefericirea. Am vazut faza de atatea ori, incat as defini-o ca fenomenul "colegului de serviciu". Ma rog, coleg sau nu, are mai putina importanta. Real este ca multe femei cad in aceasta capcana, intinsa cu maiestrie de anumiti barbati.
Pe ea n-o suspectez de nesinceritate. La 22 de ani, sa-mi fie cu iertare, cunostea putine adevaruri despre oameni. Pe el in schimb, da ! El nu-si cauta decat o amanta. Daca as fi fost atunci, probabil ca n-as fi spus-o cu convingere. Acum, dupa atatia ani, in care el nu a schimbat absolut nimic in viata sa personala, nu a facut un pas oficial in directia ei, care sa-i sustina "iubirea" declarata, imi da convingerea ca nu si-a dorit decat o amanta.
Nu e nimic rau in a avea o amanta, atata vreme cat nu incerci s-o pacalesti. Putea sa-i fi spus: "Fata draga, du-te ! Nu te baza pe mine, pentru ca eu nu-ti pot oferi caminul pe care-l cauti.".

In sprijinul convingerii vine un alt aspect interesant. In paralel, in anii cat cei doi au fost "impreuna", el a mai avut si alte aventuri.
Ea s-a prins si i-a reprosat acest lucru. Daca tineti minte, in povestea ei, la prima abatere el si-a cerut iertare intr-un mod destul de romantic. Ca sa se razbune, si ea a inceput sa-si caute prieteni de ocazie. El s-a bucurat, sugerandu-i chiar o ralatie deschisa alaturi de alte cupluri.

Ei bine, aceasta "relatie" dureaza inca. Singurul aspect usor schimbat, este ca ea s-a cam saturat de aceasta amagire care tine de aproape zece ani, dar nu are puterea sa se rupa.
Pentru mine este o dilema, pe care am s-o descos pana la urma, ce doreste cu adevarat ea ?
Pare hilar, dar de unde a plecat totul, si unde s-a ajuns ?! Nu mai stiu ce sa cred. :) Pana la urma ce e, iubire sau afacere ?
M-as bucura sa-si dea si ea seama si sa traga linie.

Povestea este cat se poate de reala. Este o poveste care vine sa confirme inca o data ca nu poti fenta viata, iar daca o faci, pana la urma se intoarce impotriva ta. Este o poveste care demonstreza ca cei care cred ca banul poate cumpara orice, se inseala amarnic. Protagonistul se afla acum intr-o imensa cumpana, stand intr-un fotoliu alaturi de un pahar, intrebandu-se ce a realizat el pe lumea asta. Toata viata lui a cules, fara grija pentru mai tarziu. Acum pomul a ramas fara rod, iar el a pierdut.
Tin minte o vorba auzita in urma cu douazeci de ani de la niste oameni modesti, care atunci cand venea iarna, rosteau: "Ehei' toata vara mititei, acum p... bocancei !".
Si ea este la fel de vinovata ! A preferat sa traiasca in promiscuitate, bazandu-se pe un om care mai mult a luat decat a dat. A iubit si inca il iubeste pe cel care a transformat-o in "prostituata". S-a bucurat de beneficii de moment si a crezut in minciuna, ignorand faptele si putregaiul ascuns in spatele lor. Isi va reface viata ? Cu siguranta ! Dar tare mi-e teama ca va cauta un om care sa semene celui dinainte. De ce spun asta ? Pentru ca in povestea aceasta ea nu vede decat ce vrea sa vada, si sa ignore cu nestiinta esenta. Ea nu vede decat ca el nu a vrut sa-si paraseasca familia. Atat ! De ce nu a facut-o, e prea complicat. Smile!

31 comentarii:

Carmen spunea...

pare a fi o poveste din filmele americane...desi cred ca se intampla si la noi ...eu una nu as accepta situatia ei...daca nu era multumita cu viata ei si vroia altceva atunci trebuia sa caute ceva disponibil...in nici un caz un barbat casatorit.Chiar si la 22 de ani...tot te gandesti ca nu e tocmai o relatie care sa-ti ofere siguranta si caminul pe care ti-l doresti ca femeie. Eu zic ca ea era constienta de la bun inceput in ce se baga si si-a asumat acest risc.

pheideas spunea...

Carmen, sa stii ca si eu m-am intrebat de multe ori, si fata nu mi s-a parut proasta deloc.

Unknown spunea...

foarte faina povestea...cum spune si Carmen cu "miros" american...:)

pheideas spunea...

Ba io cred ca are miros de tenesi de Dragasani ! :)))))))

Anonim spunea...

Povestesti foarte frumos,imi place, felicitari.
Menajul in trei nu este prea plauzibil, dar in sfarsit, povestea este frumoasa si interesanta.
Ea a ramas cu el pentru ca avea influenta si bani. Se spune ca in viata totul se plateste, ea a platit cu ani. Trebuia sa taie raul din radacina, sa puna punct cu multi ani in urma cand a simtit ca el se codeste ca sa divorteze, asta trebuia sa-i dea de gandit.
Lui ii convenea situatia si poate ca daca nu avea bani nu avea asa succes la femei. Sunt barbati care accepta sa fie iubiti pentru bani, influenta sau functie, ceva ce n-am sa inteleg niciodata.

livia spunea...

mda, cam amara povestea. ce ti-e si cu realitatea asta... amara. da' noi sa fim sanatosi si... optimisti! ...

pheideas spunea...

Floare de colt, n-o sa-ti vina sa crezi cat de plauzibil e menajul in trei. :) Intra pe noi3 si ai sa vezi cu ochii tai. :))))))

livia, da, e amara, dar a fost dulce la inceput. :)

Anonim spunea...

Sa mai scri povesti, o sa le citesc cu placere.

Asta cu menajul in trei mi-a adus aminte de o poveste reala: sex in grup.
Ce am auzit atunci m-a infiorat, nu-mi venea a crede urechilor.
Mi-a povestit un un tip a gasit un anunt pe net: el doctor ea asistenta medicala organizau orgii in grup.
Si-a trimis datele si a fost acceptat. Trebuia sa mearga la Cluj, cred, sambata seara. Si-a luat si prietena care nu stia nimic despre ce o sa se intample.
Mi-a spus ca a avut emotii, nu stia ce o sa-l astepte acolo. Pentru inceput s-au asezat la masa, au mancat. L-am intrebat daca prietena lui a fost de acord sa faca asta. Mi-a raspuns cu mandrie ca a imbatat-o, altfel fata n-ar fi acceptat. L-am intrebat ce l-a indemnat sa mearga acolo. "Din curiozitate", mi-a raspuns.
"Dar cu fata ce-ai avut nenorocitule, sa te folosesti de ea ca de-o carpa?" mi-am spus in gand cu scarba.

pheideas spunea...

Floare de clont, no comment ! Multi tampiti pe lumea asta. Sexul in grup, e sex in grup. Unii vor sa experimenteze. N-am nimic cu ei, atata timp cat totul este corect. Cum spunea si taticul Freud, intrebat care e cel mai nociv mod de a face sex. El a spus "sa nu faci deloc !". Era adeptul terapiilor carnale. "Make love not war !" :)

Anonim spunea...

Clont? e o greseala? sau...ha ha ha
Oricum ar fi nu ma supar. o zi buna

pheideas spunea...

Sa nu te superi ... era o apreciere la modul incisiv cu care comentezi pe bloguri. Chiar imi place ! :)

Rontziki spunea...

Ce de dezbateri pe aici! :)
Mi-este greu sa cred ca, doar din maxima iubire pentru cineva, ajungi sa faci lucruri care chiar nu te caracterizeaza si nu te reprezinta...toti facem multe din iubire, dar cred ca exista niste granite date de felul fiecaruia si atunci, ma intreb daca femeii din poveste nu ii e bine asa...sau ma rog, poate ca nu ii e rau pentru ca nu cred ca poti accepta la infinit o relatie cu atatea probleme...Hai ca ai acceptat o relatie imposibila pentru ca iubesti omul si nu te poti desprinde de el, traiesti o iubire minunata si nebuna cu el, dar iubirea implica totusi doar doua persoane...
Depinde unde ai limitele incepand de la care omul de langa tine iti pune semne de intrebare...

pheideas spunea...

Am impresia ca si ea e la fel ca el. Sau cel putin a invatat-o sa fie. El a transformat-o in prostituata, folosind-o pentru satisfacerea propriilor fantezii. La schimb, i-a oferit cateva avantaje. Si ea a ales jocul.

Rontziki spunea...

Initial nu era ca el si probabil daca ar fi avut altfel de viata, nu ar fi ajuns aici...Din pacate este evident ca nici nu avea un fel de a fi, o personalitate, f clar definite de vreme ce el a putut s-o influenteze in directiile astea...Oricum mi se pare f dezolanta o astfel de experienta si ma intreb daca ea o sa-si reconstruiasca vreodata viata...

Rontziki spunea...

Depaseste si cele mai crunte si cinice scenarii pe care as fi putut eu sa le brodez pe marginea povestii...Si ma depaseste genul asta de oameni, nu neg ca ei exista, dar nu reusesc sa-i inteleg : in ce gasesc satisfactie? Stiu ca sunt oameni pentru care este mult mai important a avea decat a fi, dar totusi, am observat (sau poate doar oi fi sperat eu) ca la un moment dat, se trezesc si sufera ca merg pe astfel de drumuri si sa aleg a avea...

Aquamarine spunea...

...a gresi e omeneste, asa se zice la noi, prin popor...din pacate casatoria e o greseala pe care n-ar trebui sa ne-o permitem...nu suntem numai noi in joc, ci si acele fapturi mici, delicate, care depind de noi si ne iau drept modele. Nu e drept ca un copil sa creasca intr-o atmosfera asa de murdara.

Anonim spunea...

Foarte educativa povestea asta.
O domnita rasfatata si care confunda iubirea cu satisfactia ei personala, si un domn bun la toate, numai la angajamente serioase nu.
O relatie bazata pe iluzoriu si sortita esecului. Si visurile lor neimplinite, ca niste fantome, urmarindu-i pentru tot restul vietii...
Mare pacat pentru copii.

elena spunea...

poveste de "dragoste" sau nu, cert e ca respecta intocmai legile marketingului: cerere si oferta :))

Iunia spunea...

Domnule draga, nu stiu cum reusesti, dar imi ajungi la suflet atat de usor...
Cand citeam, la un moment dat am avut lacrimi in ochi. Oarecum m-am regasit in toata relatia asta...
Te intrebi cum, probabil:)).
E mult de spus...
Poate o voi face, dar nu aici:). Oricum, pe mine nu ma mai doare atat de mult situatia cum ar durea-o pe ea de ar realiza ceea ce trebuie sa realizeze.
Si plus de asta ma doare sa vad cum femeile nu-si indeplinesc rolul... Deja-vu-uri continue... Se repeta la nesfarsit! Unde e Femeia adevarata?
Atata vreau sa stiu! Restul cred ca intuiesc bine pe unde s-a pierdut, ce ar putea insemna femeia in adevaratul sens al cuvantului...
Multumesc:)!

pheideas spunea...

@Iunia, una e sa constientizezi ca gresesti si alta e sa ti se para firesc. Ea nu constientizeaza.
La un moment dat, ce crezi ca mi-a propus ? Sa ne "cuplam" ... Am stat si m-am gandit, de ce oare mi-a propus asta, ca stiam deja ca are pe altcineva. Apoi mi-a venit in minte ... tocmai facuse un imprumut la banca, sa-si cumpere un apartament. Si nu-si platise ultimele trei rate.
Ce simplu vad unii viata ... :))
Cand ne-am mai imprietenit, imi povestea ca s-a culcat cu avocatul X, cu consilierul Y samdp. N-avea nicio taina. Am avertizat-o ca o folosesc si n-o sa rezolve nimic cu asta. Ca "barbatii e smecheri". :)) Am avut dreptate ! Ultima data era disperata, ca unii cu care se asociase ii trasesera o teapa. Dupa ce cu un an inainte, ea incercase sa fraiereasca un asociat. E o lume interesanta si extrem de spectaculoasa.

Iunia spunea...

@Pheideas: Eu nu cred in conceptul de greseala. Eu cred in alegeri care la un moment dat te duc spre drumuri infundate. Greseala e sa nu inveti nimic din ce ni se intampla. Adica toti deviem de la drumul principal si o luam spre drumuri infundate. Stiu, mai e si partea cand nu ne asumam alegerile si desi stim ce vrem, facem cum ni se spune, ca asa e mai bine, decat sa riscam, si ajungem in punctul in care realizam ca nu asta era ce ne doream, dar asta e partea a doua.
Sunt si cei care se ratacesc din cauza lipsei de experienta si aceia mai pot invata ceva, mai pot iesi din labirint.
Din cate bag eu de seama, ea refuza pur si simplu sa se zbata benefic si se zbate total absurd in ratacirea aia. E ca si cum ar face-o din pur orgoliu tot ce face... Poate gresesc, nu zic nu...
Banuiesc ca atunci cand stiu cei ca ea sau au impresia ca nu prea mai au ce pierde, incep sa se ocupe de gloria lor.
Si cred ca stiu cum e sa asisti la degradarea cuiva care ar fi putut fi ceva mai bun:)...
Cum spunea Cartarescu, viata e o trebusoara complicata decat isi inchipuie creierele noastre de musca.

pheideas spunea...

Mai, n-ai inteles ca e prostituata ? :)) Ea asa s-a obisnuit sa reuseasca. Ma rog, daca ar avea mai multa minte, chiar a reusi. Din pacate, multi profita de ea. Si ea profita, dar pe termen scurt doar.

Iunia spunea...

Pai stii, prostituatele au indeajuns de multe fete si denumiri incat sa nici nu-ti dai seama uneori ce sunt in realitate...
Naivitate tipica mie:">!

pheideas spunea...

lasa, ca nici eu nu le deosebesc ! :)))

Anonim spunea...

Bună ziua mă numesc Petrache Andrrea am 14 ani şi îmi place să scriu povesti din imaginaţia mea.Aş dori să va cer ajutorul deoarece părinţii nu au timp să mă asculte iar lumea din jurul meu deşi nu mi-au citit povestea mă încurajează să o public.Pe de altfel mai mereu trăiesc într-o lume fantastică şi scriu mereu la poveştile mele cum îmi vine o idee.

Vă mulţumesc mult.

pheideas spunea...

Cu ce vrei sa te ajut, Andreea ? Sa-ti citesc o poveste ?

Anonymous spunea...

Numele meu este Donnie și am 48 de ani cu trei copii, căsătoria mea s-a prăbușit aproape când am întâlnit dr. Ajayi, el mi-a fost prezentat de un prieten care a ajutat să câștige un dosar serios, care a făcut-o foarte bogată, chiar am fost iubeste-l pe sotul meu si nu doresti sa divortam, dar el impingea din greu pentru divort si acest lucru era ciudat pentru mine, caci este un om dulce grijuliu pentru mine si copii, dar dintr-o data s-a intors impotriva noastra si nu mai îi pasă, l-am implorat în mai multe rânduri, dar el a refuzat să aibă o schimbare de inimă, am știut că ceva nu este în regulă undeva, așa că am urmat sfatul prietenului meu și am contactat caserul de vrăji Dr. Ajayi, i-am explicat situația mea și mi-a spus unde este problema. venind după consultație, i-am oferit lucrurile necesare pentru vraja și în trei zile după ce s-a efectuat vraja, soțul meu a venit la bun simț și a renunțat la divorț, iar acum trăim fericiți. Îți recomand dr Ajayi pentru tine și pentru felul de problemă de viață cu care te confrunți. contact e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Viber / WhatsApp: +2347084887094

Raro spunea...

Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și doctorul Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wealthy, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

WhatsApp: +17168691327

christina spunea...

Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

Anonymous spunea...

VÝKONNÝ KOULEL, KTERÝ VRÁTIL MÉHO MANŽELA ZPĚT DO ŽIVOTA, POTOM MĚ Opustil DR WALE WHATSAPP/VIBER : +2347054019402 NEBO PROSTŘEDNICTVÍM E-MAILU DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
Dobrý den, přátelé, chci tímto médiem poděkovat DR WALE, protože přivedl zpět mého manžela. můj manžel mě opustil kvůli své bývalé přítelkyni, kterou měl předtím, než si mě vzal, je to pro mě těžká situace Volal jsem a prosil ho, aby se vrátil odmítl řekl, že už mě nemiluje Zkoušel jsem všechny možné způsoby, jak ho dostat zpět, všechno bylo Marně jsem o tom řekl své přítelkyni a ona mi dala kontakt na DR WALE a já jsem mu WhatsApp řekl a řekl mu svůj problém a on mi řekl, co mám dělat a já to udělal a on seslal kouzlo lásky, které během týdnů přivedlo zpět manžela. Pokud potřebujete pomoc při opětovném spojení se svým bývalým, chatujte s DR WALE přes WhatsApp/Viber: +2347054019402 nebo drwalespellhome@gmail.com

, spunea...

Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
Whatsapp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com