luni, 13 decembrie 2010

cugetari

Sa simti ce vrea cel de langa tine, iubit, prieten, copil,  fiinta draga, e o calitate pe care, de regula, barbatii nu o au. Sunt si femei, dar mai putine. Nu e vorba de ghicit sau de stresul necomunicarii, ci de ceva frumos, ce vine, in egala masura, din simtire si cunoastere.
Am gresit si eu candva, cand "Lasa-ma in pace" am crezut ca inseamna exact cum se citeste. Ei bine, m-am inselat. Si ca mine, foarte multi barbati inca se inseala. Necunoasterea eternului feminin este o mare problema pentru specia masculina.
Si am mai descoperit ceva - secretul singuratatii, in unul, doi, trei, nu conteaza cati, sta tocmai in intelegerea acestui etern si in credinta ca semanam unul cu celalalt. :)
Nimeni nu seamana cu nimeni ! Iar esenta fericirii este sa "apuci" viata cum e si s-o traiesti clipa cu clipa.
Stiti cand iti dai seama ca nu conteaza ? Cand descoperi ca oricat ai judeca si prejudeca, descoperi ca de fiecare data este altfel.
Oamenii sunt singuri, pentru ca au un motiv. Partea proasta este ca ei nu isi dau seama de asta

4 comentarii:

Light spunea...

:(((

Rontziki spunea...

Chiar dacă am venit de multe ori cu critica (farmecul dezbaterii, ştii şi tu :P), am citit mereu multe chestii cu plăcere pe la tine pe aici...Una din cele mai faine fraze pe care am citit-o aici şi cu care mă declar perfect de acord este : "Iar esenta fericirii este sa "apuci" viata cum e si s-o traiesti clipa cu clipa." :)

pheideas spunea...

@Rontz, permite-mi sa te corectez - "una din putinele fraze ..." :))
Multzam mult ! :)

Monica spunea...

Cam asta e farmecul vietii: sa simti si sa fii simtit la modul acesta.
In principiu, cei care inteleg o fac din empatie, pentru ca recunosc in cei apropiati trasaturi proprii. Mai rari sunt cei care acorda timp pentru a intelege ceea ce nu tine de ei.
Eu am intalnit un singur baiat care ma simte si intelege intotdeauna, indiferent de cat timp trece fara sa ne vedem sau fara sa vorbim (studiaza in Olanda si vine rar in tara) si imi e cel mai bun prieten. In acelasi timp e si gay. Un tip straight care sa ma simta atat de profund n-am intalnit si nici nu cred ca exista.