luni, 24 mai 2010

pizza cu 50%

Va curge multa apa pe Dambovita, pana cand romanul isi va da seama ca "smecheria" nu-i tine de foame.
Alaltaieri mi-am facut drum prin Auchan, sa-mi clatesc ochii si punga, dupa cateva maruntisuri necesare gospodariei. Cum am intrat, o "fatuca reclama", imi intinde un bon, pe care scria in rezumat : vino cu acest cupon la restaurantul Dominium ... si poti sa iei o pizza cu 50%. L-am bagat in buzunar, cu gandul la promotiile trecute.
Am dat tura prin magazin, si la iesire, mi-am zis - ia sa vad, poate s-or mai fi desteptat intre timp, si pizza costa cu adevarat 50% ... Trec exact prin fata barului cu pricina, intru, arat bonul si intreb cat costa si cum arata pizza. Chelnerul, amabil, imi spune ca nu toate pizzele sunt la promotie, si ca cele care sunt, le gasesc in meniu. Ma uit in meniul indicat, si ... sa-mi cada fata. Pizza era medie si costa la pret intreg 265.000 (26,50). Si pe deasupra era dat un smac de rosie cu ceva galben si trei felii de carnat. Nu merita nici 20%, dar 50 ... Am iesit urgent.

Cam asta e ideea de promotie in tarisoara noastra draga.
Celor care isi imagineaza ca Romania se va integra curand in randul tarilor civilizate, iar omul de rand va pricepe legatura dintre calitate si nr. banilor din portofel, le sugerez sa-si faca bagajele pentru o lunga perioada de timp.

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)))
Salut, Pheideas!
Cat adevar graiesti!
Restul... no comment.

Toate cele bune.

PowerPrafGirl spunea...

:))) mda, tepele ar trebui omologate si patentate ca fiind 100% romanesti. exact ca si cu ciobanestii, doar ca de data asta nu trebuie sa ne grabim, nu ne intrece nimenea! ;)