joi, 6 august 2009

bicicleta de la Decathlon

Azi am fost placut impresionat de catre cei de la Decathlon. Sa va spun si de ce ...
In urma cu doua saptamani mi-am luat o bicicleta ergonomica de la ei. Am montat-o, m-am suit pe ea si trosc. La fiecare cursa de pedala avea o bataie regulata. Se pare ca o bucsa nu statea la locul ei si trosnea de fiecare data cand era solicitata. Am intors tzocleul pe o parte, si mi-am instalat softul de engineering. Am tastat de cateva ori si m-am impotmolit la "desfacutul capacului". Era necesar un dispozitiv special, numit si extractor de pedala. Fara acesta nu puteam da jos capacul, sa vad unde e buba. Asta e, am zis, tre' s-o iau in spate si sa fug la ei.
Le-am dat mail. Mi-au raspuns dupa doua zile. Apoi i-am sunat. M-au sunat imediat, amabili. Pana aici e bine, mi-am zis.
Precizez ca in fiecare dimineata ma uit pe geam sa vad daca nu m-am trezit in alta tara. Avand in vedere acest aspect minor, ma asteptam sa am probleme, de genul: "stiti, sa vedem ..., duce-ti-o dvs. nu stiu unde ... si alte tertipuri specifice plaiurilor mioritice".
Ei bine, de data asta m-au dat pe spate la toate capitolele.
Dupa ce m-a sunat personajul de la marketing, m-a sunat apoi un belgian, care intr-o corecta limba romaneasca si-a cerut scuze de inconvenient si ca daca o duc acolo, mi-o schimba pe loc. I-am zis ca nu e nevoie, ci doar daca se poate desface si repara, ca sunt inginer si inteleg fenomenul. El, nimic, ca mi-o schimba fara sa se gandeasca, iar pe-asta o arunca. Asta este politica lor si nu fac rabat.
Zis si facut ! Am luat-o in potbagaj si tzop la ei. A venit imediat, amabil, zambet, m-a ajutat s-o iau de la masina si mi-a adus alata in schimb. Am semnat de primire si gata. Marturisesc ca am ramas profund impresionat. Bravo lor ! Daca as fi carcotas, probabil ca as fi vrut o asistenta la domiciliu. Le-am si spus, si mi-au promis ca vor avea in vedere acest aspect.

Cam asta a fost cu Decathlonul. Fara cuvinte ... si impresionat placut. :)

6 comentarii:

astharte spunea...

Ei,daca ar face toate firmele din Romania chestii de-astea cand apar probleme cu produsele lor, zau ca te-ar trage inima sa traiesti pe plaiurile mioritice!
Sper sa nu fie doar o floare, pentru ca nu faci primavara cu una singura, sper sa creasca si sa se imbogateasca..."buchetul"! :)

pheideas spunea...

Am convingerea ca nu va fi. Criza deja se simte. Au inceput sa fie grijulii peste tot. :)

astharte spunea...

Ok, e criza, se mobilizeaza baietii sa-si mentina clientii. Dar dupa, ce va fi? Se vor intoarce la vechile obiceiuri de "romani prost crescuti"? De-abia astept sa vad! :)

Rontziki spunea...

Am constatat si eu ca incep sa fie cu totii mai atenti :), ceea ce e foarte bine!
Uneori sunt chiar "agresivi" - cred ca n-am primit niciodata atatea sms-uri cu diverse oferte de la Orange si de la alte firme care habar nu am de unde au numarul meu :)

Angela Ribus spunea...

Ai grija ce-ti doresti... :))

E o lege a lui Murphy care spune: nu crede in minuni, lasa-te in voia lor.

Rontziki spunea...

De azi inainte adresa de web a blogului meu este:

http://rontziki.blogspot.com/

Am rugamintea sa o inserati pe aceasta in blogroll, cu promisiunea ca nu se va mai schimba :) …iar, daca uitati sa faceti asta, nu e nici o problema pentru ca, la o simpla cautare google dupa “rontziki”, dati direct de blogul meu :)

Last Post
“Rebranding :))
08 august 2009

Uite-asa, am avut niste revelatii si am simtit nevoia unui rebranding :) …”