joi, 10 septembrie 2009

duelul mintilor


Mi-a venit o idee !
Tot scriind despre unele si altele, mi-a venit ideea de a face un nou blog, pe care l-am intitulat: "DUELUL MINTILOR". Este un blog numai pentru dezbateri, pe diverse teme, de la personal, la social, de la profesie, la politic si economic. Principalul scop este acela de a ne confrunta intr-un singur loc, fara sa mai navigam dintr-un blog in altul.
Am o rugaminte. In masura in care agreati ideea, v-as ruga sa gasiti teme interesante, care pot fi dezbatute. Pot fi si intrebari. Sunt convins ca veti gasi pe cineva sa dea un raspuns.
Am trimis deja celor care au e-mail vizibil o invitatie. Dand accept, veti deveni membri cu drepturi egale cu administratorul, de a posta pe blog.
Lista este deschisa.
Aspectul blogului poate fi imbunatatit.

Va multumesc, si sper sa iasa ceva interesant ! :)

DACA DORITI SA DEVENITI MEMBRU - CU DREPT DE A POSTA, PUNETI CEREREA IN COMENTARTII, IMPREUNA CU O ADRESA DE E-MAIL.

6 comentarii:

Saturnianul spunea...

Aşa cum am discutat, îmi place ideea şi sunt dispus să pun umărul "aruncînd-o" pe un domeniu cu o platformă wordpress self-hosted. Din peregrinările mele prin blogosferă, nu există un astfel de blog colectiv care să dezbată la modul inteligent şi serios pe diferite teme

pheideas spunea...

Saturnianule, eu sunt ceva mai pesimist, nu in ce priveste forma, ci continutul.
Oricum, ma voi stradui sa adunam cat mai multi oameni. Si ce e mai importnat, sa-i facem sa gandeasca, sa-si puna intrebari si asume decizii. In rest, Doamne'ajuta ! :)

Saturnianul spunea...

Eu vreau să facem un brainstorming pe chestia asta şi dincolo de comentarii într-un post. O corupem şi pe Rontziki dacă e de acord. Dacă nu e de acord, o convingem. Doar a zis că ea e mai conformistă aşa :))

Ok, am înţeles, îţi asumi tu rolul de pesimist. Trebuie să fie şi cineva de genul ăsta, face bine la echilibrul brainstorming-ului :D

Rontziki spunea...

N-am inteles prea bine la ce anume vreti sa ma corupeti...brainstorming?! dar blogul asta nou pentru ce e? nu pentru asta?

Saturnianul spunea...

N-ai înţeles, da. N-am stat să dau detalii aici, o să-i explic la ureche :P

Anonim spunea...

Bun gasit!

Interesanta idee.
Puneti-ma si pe mine pe lista. Sper sa nu fiu conditionat de a spune prezent permanent... adica sa-mi fie permisa absenta.
Functie de timp voi intra si eu in busculada la nivel "cerebral"
:)