vineri, 3 februarie 2012

un ultim mesaj

Dragi prieteni, cu lacrimi in glas, imi voi lua adio de la voi ! Nu stiu daca voi supravietui ninsorilor si gerului napraznic care se vor abate asupra Romaniei. Am auzit ca zapada va atinge 5 m si va fi mai frig decat in Antarctica. Pana acum ... Va dati seama ca duminica va fi si mai si ! N-am apucat sa-mi fac provizii de mancare si apa, pentru ca, cei cativa, mai norocosi, au golit rafturile. In fine, ce sa va mai spun ...
Am petrecut clipe placute impreuna si nu va voi uita. Cand ajung dincolo, sa stiti ca pun de petrecere, pentru ca nu cred ca va scapa cineva. Va pupic si va astept cu drag !
Al vostru, Pheideas

9 comentarii:

Vocea-de-departe spunea...

Cum, dom'le, e posibil aşa ceva ??? În ianuarie, în România, să ningă ???? Să fie frig ??? Incredibil...

Borgia spunea...

E posibil..si in februarie chiar...Te astept..sa mi incanti vazul again..Numai bine!

Vocea-de-departe spunea...

Da, dom'le, mă duc să cânt prohodul iluziilor mele, gata, s-a zis, România nu e ţara bananieră cum puteam să jur că e. Îngrozitor, trebuie să mă obişnuiesc cu ideea asta, iarna ninge în România ! Oribil, sinistru... Vai de capu' ameţiţilor ălora, va trebui să folosească nişte utilaje, să deszăpezească, să pună osu' la muncă, îţi dai seama ce nenorocire ??? E sfârşitul...

pheideas spunea...

Voce, sa vezi cum au dat navala in magazine si spermarketuri ! Au anuntat la tembelizor ca vine prapadul si au ras tot, mai abitir decat de revelion. :)) Crede-ma imi vine sa ma uit in oglinda, sa vad daca visez. Prosti sunt ... muuuulti de tot ! :))

pheideas spunea...

Borgia, numai daca mi se dezgheata turturelu'. :)))

Diana spunea...

Luciane, nu mă speria!

pheideas spunea...

:)))

WomanWithW spunea...

esti mortal :)

pheideas spunea...

stiu ! :))