marți, 17 ianuarie 2012

viva la re... !

Viva la revolucion ... da' s-o faca altii ! :)) Zic unui amic: haide bai la Universitate !, dupa ce cu o zi inainte, stabilisem sa ne intalnim. Imi zice ... "bai, nu pot sa vin, ca nu ma simt prea bine. M-a tras curentul. Da' oricum e "plesneala", si nu se va schimba nimic. Lumea e dezbinata si astia de la putere vor face tot posibilul sa ii discrediteze. Ca securitatea vegheaza din umbra Cotroceniului", ca nu exista platforma sau ceva concret, ca acolo sunt numai babe, mosi, tigani, cersetori, sau ca o sa ninga si altele. Imi tot indruga fel si fel de motive sa nu vina, care mai de care mai plauzibile, parca desprinse din cartile cu prosti. Bine ma', ii zic, nu vorbiram noi ieri ca il dam jos pe Basescu ? Nu esti tu nemultumit de toti paduchii astia care ti-au pus businessu pe butuci ? Nu mi-ai povestit tu ca la revolutie ai fost mare si tare pe baricade, mai ceva ca Nea' Viteazu, calare pe Breazu ? Cum papucii mei vrei sa se schimbe ceva, daca tu stai la caldurica ? Hai macar pana acolo, sa vezi si tu ce e ! Ehei, imi zice, daca mai aveam douazeci de ani, era alta poveste. :)) Am ras cu pofta, in timp ce ii adresam in gand cateva "complimente" revolutionare. :)

2 comentarii:

Vocea-de-departe spunea...

Păi n-am zis bine când am zis de nenea Iancu ? Conu' Leonida, faţă cu reacţiunea combate bine, ca amicu' tău, dar când să iasă în stradă la "ribuluţie", îşi aminteşte brusc că are o vârstă şi reumatism.

pheideas spunea...

pai da ! dar nu e numa' el. am o gramada de iczemple de acest gen. le-am si zis - sa va mai aud ca ciripiti data viitoare ceva rau despre ...