sâmbătă, 14 decembrie 2013

nostalgii si oameni

Am absolvit aceasta scoala in 1982 (Scoala Generala Nr. 6 Sibiu). Cu nostalgie imi aduc aminte de colegi si profesori cu pasiune, cum mai rar gasesti in ziua de azi. Pe vremea aceea, Scoala Ardeleana inca mai avea rezonanta in mentalul colectiv. Ce vremuri ! Ne bateam toata ziua si citeam pe rupte ! :) ... De o vreme, m-a pocnit nostalgia asa de tare, incat am zis sa imi caut fostii colegi. De unii am dat, de altii nu. In epoca internetului gasesti pe oricine, daca vrei si, bineinteles, daca vrea sa fii gasit. :) Pe unii i-am gasit pe Facebook. Le-am scris, insa nu mi-au raspuns, desi au vazut mesajul. Sincer, nu mi s-a mai intamplat pana acum. In general, oamenii cu care corespondez au un grad de inteligenta peste medie. Si, se presupune ca, dupa o varsta, nu te mai ascunzi usor. Cine stie ... or zice ca vreau ceva de la ei. Stiu ca ardelenii, indeosebi cei din marginimea fostului imperiu au o chestie similara cu ascunsul dupa "portile inalte" si privitul prin gard. Nu mai vorbesc ca altii, de le bati in poarta in miez de noapte, te trimit sa iti cauti cazare ... :) In fine, ce sa mai zic, fiecare cu "cutiuta" lui :)

0 comentarii: