luni, 14 ianuarie 2013

marfa proasta de la benvenuti








Sunt convins ca multi dintre voi ati auzit de BENVENUTI. Au magazine de pantofi, genti si alte accesorii din piele, aproape in toata tara. Desi nu nu sunt genul care umbla prin magazine dupa pantofi, mi s-a intamplat sa descopar, inca o data, proasta calitate a marfii pe care o gasim la tot pasul in tarisoara noastra draga.
Prietena mea si-a luat, in urma cu doua luni, o pereche de cizme din piele de la Benvenuti. Nu au fost ieftine si pareau destul de bine facute. Ieri a descoperit ca i s-a dezlipit talpa. N-am stat pe ganduri si, cu cizmele in cutie, m-am dus pana la Feeria, in Baneasa, ca de acolo ii luasem. Sa se dezlipeasca, se mai intampla, insa dupa numai doua luni ?! Si pe vremea lui Ceausescu rezistau mai mult ! Si nu le-a purtat decat de cateva ori. Nu ma asteptam sa primesc banii inapoi si nici nu i-am primit. Garantia expirase de doua zile. Domnisoara draguta de la casa a facut doar un proces verbal si, usor iritata de incident, a luat cizmele in custodie, promitand ca va rezolva cumva problema. O sa le lipeasca ei, sau vor da banii inapoi. Deja mi se infiripa imaginea cu nea' Costica cizmarul lipind cu prenandez.
Stati, ca nu s-a terminat. Acum o saptamana, convins ca Benvenutii este un brand de calitate (nu descoperisem defectul), am mai luat, tot de la ei, o pereche de cizme, mai de primavara. Erau la reducere. Am ajuns acasa si am descoperit ca se desfacea cusatura. Bineinteles ca le-am dus si pe acestea inapoi. N-au spus nimic si au dat banii inapoi pe loc. Au sugerat elegant ca ar putea sa dea o alta pereche in loc.
Asa ca, aviz amatorilor de Benvenuti. Marfa ieftina, de proasta calitate, facuta undeva in China sau India, si vanduta prostilor la superpret. Am din ce in ce mai mult convingerea ca marfa facuta in Romania este mult mai buna decat ciurucurile importate sub branduri sonore si made in Italia !

0 comentarii: