duminică, 2 martie 2014

Putin a fost lucrat

Vad ca toata lumea e panicata in ce priveste Ukraina. Am mai spus-o, nu e logic ... lipseste ceva. Si faptele o dovedesc din plin. Rusia nu mai este URSS ! Acum 30 de ani, URSS ar fi ocupat Ukraina in 3 zile. Acum, parca ar ocupa-o, parca nu. Ezita ! Treptat, miza globala se transforma intr-una regionala, cu motiv pentru ceva cu mult mai interesant. Tare mi-e teama ca Putin a fost lucrat elegant de tot. A picat ca prostul in plasa intinsa de americani. :)) A fost provocat si a ripostat. Deja urmarile se vad - excluderea din G8, retragerea ambasadelor si urmeaza ... Ukraina a fost doar motivul unui viitor embargo economic mondial, politic, militar si ce mai vreti voi, indreptat impotriva Rusiei. Embarog care va duce la o criza majora, urmata de debarcarea lui Putin si ingenuncherea Uriasului cu picioare de lut. Si nu m-ar mira ca in spatele afacerii sa se afle si o parte din oligarhi, cei detronati de Putin. Ramane de vazut ce joc va face China.

1 comentarii:

Raro spunea...

Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și doctorul Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wealthy, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

WhatsApp: +17168691327