miercuri, 28 aprilie 2010

bazar


Cine e Umberto Tomasi ? Costi Ionita ? Se pare ca da !
Extras de la Eurovision ...
"In dorinta de a le da o lectie compozitorilor care au un dinte impotriva manelelor, Costi Ionita a reusit sa intre in finala nationala pentru Eurovision cu patru piese dintre cele 24 alese, ajutat de pseudonimul Umberto Tomassi. Moculescu nu considera insa ca mai tanarul coleg de breasla, Costi Ionita, le-a demonstrat ceva celor care sunt impotriva manelelor, asa cum se lauda prin presa. Faptul ca dintre melodiile cu care Costi Ionita s-a inscris la Eurovison unele au fost selectionate pentru finala si altele nu nu demonstreaza altceva decat corectitudinea juriului.

FARA MANELE

Nu consider ca ne-a tras o palma , mai spune Moculescu. Si da, avem ceva impotriva manelelor. Personal nu cred ca vreo piesa a acestui stil are ce cauta in concurs. Trebuie sa participam cu piese care sa ne reprezinte, or manelele nu pot face asta. Mai mult, compozitorul ne-a asigurat ca va fi foarte atent la piesele lui Costi Ionita ramase in competitie. In 2003, Costi Ionita a participat cu piesa Dominus, care s-a dovedit a fi un plagiat grosolan dupa o melodie ruseasca.

EXOTIC PENTRU STRAINI

Serban Huidu a fost si el in juriul format din jurnalisti radio si crede ca manelele ar putea sa prinda la Eurovision: Nu am stiut ca Umberto Tomassi este Costi Ionita. Adevarul este ca a avut piese foarte bune. Nu mi se pare extrem de rau ca o manea sa ajunga la Eurovision. Problema este ca la noi acest stil muzical este dublat de un stil de viata, de o problema sociala. Insa pentru straini maneaua este doar un stil muzical exotic. Si multi manelisti chiar au voce.

COSTI, VICTIMA PREJUDECATILOR

Am ales pseudonimul Umberto Tomassi din cauza prejudecatilor legate de manelisti si, implicit, de numele meu. Se face o paralela gresita intre stilul meu muzical ca interpret si compozitor. E pentru prima oara in istoria concursului cand un compozitor are patru piese in finala. Nu mi-e teama de nici o sanctiune , ne-a declarat interpretul."

3 comentarii:

Timea spunea...

Multumesc pentru comentariul lasat pe blogul meu! Ti-am raspuns la el. Cuvintele tale mi-au facut ziua mai frumoasa, iti multumesc! Acum o sa iti vizitez si eu blogul, pana acum mi-a scapat... :) Numai bine!

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

E un test? Dacă răspund "Costi Ionita" sunt desacalificată? :))))

pheideas spunea...

@Desculto, multumesc si eu ! Chiar asa s-a intamplat si mi-am adus cu placere aminte. Cu bine si te mai astept ! :)

@Lavinia, asa am gasit si eu pe net. Costi Ionita nu cumva se ocupa de manele ? Parca nu imi vine sa cred ... Deosebirea e izbitoare. :))