marți, 24 noiembrie 2009

10 pentru Crin Antonescu

Asta seara i-am dat lui Crin Antonescu nota 10.
Nu l-am votat, insa ce-a spus in seara asta la emisiunea lui Gadea si la intrebarea acestuia, daca Traian basescu este terminat, m-a facut sa-l respect. Citez din memorie ...
"Din punctul meu de vedere, Traian Basescu este un om terminat, impreuna cu ciracii sai. Pentru ca acest lucru sa se intample, este necesar ca Mircea Geoana sa castige. Mi-e teama insa de un aspect. Cei care m-au votat, dezamagiti, sa nu se duca la vot si prin absenta lor, Traian Basescu sa castige alegerile. ...
Voi face tot ce imi sta in putere ca acestia sa merga la vot si prin prezenta lor, sa scapam odata pentru totdeauna de acest dictator.".

Mi-a placut ! Putea sa spuna simplu: Asta e, ma retrag, iar cei care m-au votat sunt liberi sa voteze cum le dicteaza constiinta.
Faptul ca a spus: "Voi face tot ce-mi sta in putere ca cei care m-au votat sa mearga la vot", m-a facut sa-l respect. Bravo lui ! Iata un om cu adevarat inteligent. Un om care lupta pana la capat. Sper sa fie asa si maine, dupa sedinta in plen a PNL-ului.

14 comentarii:

Irisha spunea...

Este un om extraordinar, demn de toata increderea si admiratia poporului roman!

pheideas spunea...

@Irisha, daca e sau nu, cum zici tu, se va vedea zilele acestea. Cred ca acum e momentul lui.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

eu l-am sustinut pe crin si m-ar fi dezamagit daca nu facea nimic, nu-l mai vreau pe basescu presedinte, si admir decizi lui crin, daca nu se gandea la tara si la oameni ar fi ramas neutru

Eu ....PANSYDRA spunea...

Eu l-am votat .
stiu ca sotia lui s-a sinucis din cauza cancerului ...
si cred ca un om care a trecut prin asa ceva ....
nu mai e interesat de fatada si masti !
Si sper si eu sa scapam de Basescu!

pheideas spunea...

@Pansydra, da, asa e ! Oricum, modul cum va gestiona criza asta, va avea o mare importanta pentru el in viitor. Cred ca este suficient de inteligent sa-si dea seama.

Cristian spunea...

Da cum e cu Oprescu si cu sursele ca el era alesul ?

pheideas spunea...

He he he ! Te asteptam ...
Corect, am gresit ! Sunt bou ! Nu mi-e rusine s-o spun. :)

fly2sky spunea...

:)) dupa ce ai scris "romanii sunt un popor de smenari, pupincuristi, tradatori si spagari,lasi" asta pare chiar o lauda :) Ai crezut doar ca si altii pot sa vada lucrurile cum le vezi tu..partidele si mai ales opinia majoritatii au influentat mult. Cat despre decizia lui Crin Antonescu... a fost luata in pripa zic eu, emotional, a dat dovada de curaj..insa nu cred ca a fost cea mai inteleapta. Putea sa-si influenteze mai subtil electoratul, Sorin Oprescu spunea in campanie ca el o sa-si lase electoratul sa decida singur, ca are incredere in el ..bla,bla..

pheideas spunea...

@fly, mie mi-a placut decizia lui ! Altii poate vad altfel. Imi plac oamenii consecventi.

Cristian spunea...

Pariul nu era pe faza "sunt un bou":)
Cel putin nu cel cu mine...
Era pe o bere pe un suc ,cand ne-om intalni vreodata....

pheideas spunea...

Cel cu "bou" am zis-o eu, pentru toti. :) Tu ai zis de bere. Nu am nimic impotriva, numa sa fie intr-o zi. Si poate-o fi ...:)

Saturnianul spunea...

L-am respectat şi eu pe Crin Antonescu pînă a bătut palma cu PSD. Dar nu mă mir. Goana după putere nu are culoare politică, doctrină sau coloană vertebrală. Sau o merge după zicala aia "fă-te frate cu dracul pînă treci puntea". Numai că PSD e un drac de care nu se scapă uşor.

Eu n-o să votez cu nici unul din cei doi. Dar mă rog să nu iasă Geoană. Alegerile de anul ăsta îmi aduc aminte de cele din 2000 cînd am avut de ales între Vadim şi Iliescu. Acum, Vadimul este Geoană.

lucia spunea...

...."Numai că PSD e un drac de care nu se scapă uşor." dar cine naiba sa fie mai bun?! ce dracu' bun a facut basescu? mai analizati, va rog!

http://www.youtube.com/watch?v=53-3hjq1BaY

http://www.youtube.com/watch?v=N9clyEGECCQ&feature=related

lucia spunea...

aa...si am uitat sa mentionez ca: nu sunt psd-ista, dar nici pdl-ista, doar ca imi pare rau ca nu i s-a dat o sansa lui Antonescu.