marți, 24 iulie 2012

ba votez !

Ba votez ! Basescu aseara ... din memorie: daca castig, ii bag la puscarie ! Va imaginati ce circ va fi ? Ponta si Antonescu vor fi acuzati de lovitura de stat si altele. Pe urma, dupa ce ii termina pe toti, in frunte cu Voiculescu si Patriciu, il pune iar pe MRU prim. De data asta, pa opozitie ! De cand e omul asta la putere, nu l-am vazut o data sa zica: oameni buni, hai sa ne asezam si sa vedem cum scoatem tara din criza ! A, uitasem, a declarat ca Romania e in criza. La inceputul anului, cand era PDL, parca nu era .... :). Acum, brusc, am intrat in criza.
Dupa cunostintele mele, printr-o lovitura de stat, se preia puterea si se interzic anumite drepturi constitutionale. Insa daca ma gandesc bine, ma intreb, cum dracu au dat lovitura de stat, cand ei ma cheama la referendum ? Am crezut ca omul asta s-a potolit nitel si i-a venit mintea la cap. Ori dimpotriva, tembelul e in stare sa iste razboi civil, numai ca sa se razbune pe clica de uzurpatori. Adica pe cei care au indraznit sa atenteze la tronul Mariei Sale. Hopa, asta se crede tzar !
Cred ca ma voi duce la vot, mai mult de frica nebunului ! :)

2 comentarii:

Vocea-de-departe spunea...

Eu, nu. N-am niciun chef să fac un drum special la Paris, să pierd două ore ca să găsesc un loc de parcare, totul doar ca să votez la ambasadă. Şi măcar dacă aş avea pe cine sau vreo alternativă credibilă. So, prefer să dau o fugă la Londra, prin tunel. Măcar acolo am ce vedea. Perspectiva unui buletin de vot nu care oricum va fi inutil mă atrage în niciun fel.

pheideas spunea...

Lasa ca voteaza spaniolii si italienii ! :) Si-asa-mi vine cate-odata sa ma ... duc departe de tot. :))