joi, 14 iunie 2012

gigel de la aston market

Sunt unul din nefericitii cautati si supercautati de Aston Market. A.M. este o societate de brokeraj cu sediul in Tunu Severin, cu un singur angajat, datorii la Fisc si actionari raspanditi prin insule - Cipru, Caiman, Virgine etc. De vreo 4 ani ma suna in continuu, cel putin de doua ori pe saptamana. Le-am ciripit de nenumarate ori ca nu ma intereseaza oferta lor, bine asezonata dealtfel, cu "Acum aveti ocazia sa marcati un profit de 20% daca cumparati ... cai vezi pe pereti". Degeaba le-am zis sa ma scoata din lista si le-am urat sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti. Pur si simplu nu mai scap de ei. Cred ca o sa-i trimit la plimbare prin insule, ca tot insista ei sa ma viziteze.
M-am tot intrebat, de unde au numarul meu de telefon, si mi-a picat fisa. Am asociat momentul in care au inceput sa sune si data la care mi-am deschis contul la banca. O sa descoperiti ca bancile nu sunt atat de confidentiale.
Si legat de burse … nimeni nu iti vinde ponturi gratis. Plasamentele cu adevarat profitabile sunt tinute la secret. Am patit-o acum 4 ani cu cei de la Capital Grup - alti gigei bursieri, cand, daca mai tineti minte, Erste era pe val. La doua luni a picat. Daca cumparam atunci, faceam b,b,b,. La fel a fost si cu VISA si multe alte gogosi. Curios cum au inceput sa se agite tocmai acum, cand foamea e mai mare ? De ce nu au sunat in 2000, cand economia duduia ? :) )) Si apoi, cat de idiot sa fiu sa am incredere intr-un Gigel srl via Insuele Virgine, care imi recomanda cea mai buna varianta ?! Nu-i asa ?
Asta imi seamana cu o poanta celebra … cica un tip a facut un aparat de facut bani, pe care se tot chinuia sa-l vanda. La un mom dat vine unul si il intreaba, de ce il vinde, si nu face bani cu el ? ... :))
Tot ce v-am povestit as incadra-o la agresiune. Insa, din pacate, In Ro, legislatia este destul de permisiva. M-am tot gandit, cum as putea sa stopez astfel de telefoane. Sa fac reclamatie la poilitie ? Sa fim seriosi ! Astia sunt ocupati cu saltatul evazionistilor, numaratul oualelor si plimbatul interlopilor cu duba, nu cu fraude bursiere sau cu urmatitul unor telefoane care se schimba in fiecare luna. Va mai tin la curent. :)

0 comentarii: