joi, 19 aprilie 2012

Cine se teme de Ungureanu ?

Cine se teme de Ungureanu ? L-am ascultat in seara aceasta pe MR Ungureanu, invitat al emisiunii lui Turcescu pe B1. Va dau cuvantul meu ca, cu fiecare interviu / discurs, imi devine mai simpatic. Din cat a spus, n-am reusit sa-i descopar vreo lacuna. Si sunt convins ca stie enorm de multe. Comparativ cu toti cei perindati prin scaunul de Prim Ministru, dar si prin alte scaune, se afla undeva intr-o alta galaxie. Extrem de bine informat, abil, punctual, competent ... vom vedea daca si eficient, devine o reala amenintare pentru orice politician actual. Este precum un aisberg care isi arata o treime, restul de doua ramanad ascunse publicului. Si devine din ce in ce mai evident acest fapt. Cum reactioneaza politicientii actuali ? Pai, cam dupa cum ii duce mintea. In loc sa recunoasca, sa "vada" si sa se plieze, incep sa arunce cu pietre. Este exact reactia sportivului mediocru care ii aplica colegului mai bun croseul in stomac. Cred ca vom asista la un sfarsit de an extrem de interesant, cu rasturnari politice majore. Am spus "cred", pentru ca mediocritatea este omniprezenta in societatea romaneasca. Iar cei afectati vor face orice sa anihileze orice urma de competenta si onestitate.

0 comentarii: