vineri, 22 iulie 2011

aproape real, comic, sau ingrijorator ?!

Mi-a trimis-o o prietena ...
Clientul – Alo, bună ziua, doresc să comand două pizza.
Telefonista – Mulţumim că aţi sunat la Pizza Hut. Puteţi să-mi daţi numărul dvs. de identitate (NIDN – naţional ID number), domnule ?
Clientul – Numărul meu de identitate naţională… da, un moment. 6102049998-45-54610.
Telefonista – Mulţumesc, dle X. Văd că locuiţi la1742 Meadowland Drive şi aveţi tel. 494-2366. Telefonul dvs. de la serviciu la Lincoln Insurance este 745-2302 iar numărul de celular este 266-2566. Adresă de e-mail este xson123@home.net. Corect?
Clientul – Mmda.. Da’ de unde aveţi toate informaţiile mele?
Telefonista – Suntem legaţi, ca orice companie, de HSS.
Clientul – HSS, ce drăcovenie mai este şi asta?
Telefonista – Suntem legaţi electronic de Homeland Security System, domnule.
Clientul – (oftând) Asta e. Vreau să comand două pizza, Specialul All-Meat.
Telefonista – Nu cred că este o idee prea bună, domnule.
Clientul – Cum adică? Este vreo problemă cu pizza cu carne?
Telefonista – Domnule, analizele dvs. medicale arată că aveţi tensiunea arterială crescută şi un colesterol destul de mare. Conform dosarului medical, compania de asigurări nu vă permite alegerea pizzei cu carne.
Clientul – Ceee ? Şi atunci ce-mi recomanzi?
Telefonista – Aţi putea încerca Pizza cu Soia care are procentul de grăsimi foarte scăzut. Ar trebui să vă placă.
Clientul – Ce te face să crezi că o să-mi placă?
Telefonista – Ei bine, văd aici pe monitor că săptămâna trecută aţi fost la bibliotecă şi aţi citit o carte de Reţete Culinare cu Soia.
Clientul – Bine, bine. Da-mi atunci două pizza mărime pentru familie.
Telefonista – Da, mărimea este potrivită pt. dvs., soţie şi cei patru copii, iar ceea ce rămâne puteţi să daţi celor doi câini. Totalul dvs. este $49.99.
Clientul – (strigând în casă) Nevastă, adu-mi te rog credit cardul!
Telefonista – Îmi pare rău domnule, dar trebuie să plătiţi cash. Credit cardul dvs. este blocat pentru depăşirea limitei.
Clientul – Dau o fugă la o maşină ATM şi voi scoate nişte bani înainte să ajungă pizza la mine la uşă .
Telefonista – Îmi pare rău domnule, dar nici asta nu va fi posibil. Văd aici că nu aveţi nici un ban în contul dvs.
Clientul – Da , bine, n-are nimic. Trimite pizzele şi găsesc eu nişte bani în casă până ajunge. În cât timp îmi vine pizza?
Telefonista – Suntem puţin în întârziere, aş zice cam 45 de minute. Dacă va grăbiţi, puteţi veni dvs. până aici să ridicaţi personal comanda, după ce faceţi rost de bani. Pe de altă parte, este puţin mai jenant să căraţi pizza pe motocicletă.
Clientul – Da de unde ştii că merg cu motocicleta?
Telefonista – Păi scrie aici la informaţii despre vehicol. Aţi avut o maşină care vi-a fost luată de compania de împrumut pentru că nu aţi plătit la timp. Alături scrie că Harley-ul dvs. este cu plata la zi şi în plus i-aţi umplut aseară rezervorul cu benzină.
Clientul – ...
Telefonista – V-aş sfătui să fiţi atent cu vocabularul ca să nu o păţiţi din nou. Văd că aţi fost arestat pentru că aţi înjurat un poliţist, apoi judecătorul cu care v-aţi certat v-a dat 90 zile de puşcarie. Văd că de-abia v-aţi întors în societate de câteva zile şi asta este prima pizza pe care o comandaţi.
Clientul – . (fără cuvinte)
Telefonista – Mai doriţi altceva, domnule?
Clientul – Da, am un cupon pentru o sticlă de 2 litri de Cola, gratis.
Telefonista – Îmi pare rău, dar trebuie să citiţi mai bine. Pe cupon şi în reclamă noastră scrie că persoanele care suferă de diabet nu se califică ….

0 comentarii: