duminică, 20 februarie 2011

patologia shoppingului

Am fost ieri in IKEA. M-am dus cu doi prieteni sa cumparam cate ceva. Am nimerit la ora pranzului, cand un sfert din oras se imbulzeste in malluri sa manance. Nu conteaza ce, sa fie ieftin. Cred ca in magazin erau cateva mii de "flamanzi", calcandu-se sa apuce cremvusti de 1 leu si dupa cele doua meniuri finlandeze la "impinge tava". M-am amestecat... si eu printre ei, dupa care am dat roata prin magazin. Fratilor, am vazut shoppingul in plenitudinea lui patologica. Sa vedeti cu cata pasiune mangaiau, ba o strecuratoare, ba o farfurie, un castron sau o lingura, de ziceai ca acasa mananca cu destele din oala. Zaboveau, chemau consultatii - nevasta, soacra, cumnatul ... "Ce zici draga, nu-i asa ca ne trebuie ?". Cosuri pline ochi de toate prostiile, absolut inutile.

Tot ce se intampla in majoritatea magazinelor nu are nicio legatura cu necesitatile unor minti sanatoase. Cu mici exceptii, desigur. Majoritatea se duc la shopping sa se simta bine. Este singura distractie. Cand sa ies din magazin, mi-am adus aminte ca am pierdut ceva. Zapacit, am dat roata cu privirea sa caut CRIZA. Si criza, nicaieri ! :)))

3 comentarii:

fly2sky spunea...

..pai vezi..cred ca tocmai asta e criza :D

Zina spunea...

Parerea mea e ca ai fost un pic prea rautacios si degeaba. La IKEA sunt o multime de mici obiecte casnice cu un design aparte si un pret modic,asa ca e normal sa te imbie sa le cumperi. Numai o gospodina stie de cat de multe "fleacuri" are nevoie in casa.

pheideas spunea...

Daaa, data viitoare imi cumpar si eu un uok. :))