vineri, 4 februarie 2011

hello. My Name is favour.

Iata cum suna traducerea unei scrisori de intentie in limba romana. Tocmai am primit-o pe mail din Congo ...

Hello.
My Name is favour. I was impressed when i saw your profile and i will like you to email me back to my inbox so that i can se nd you my picture for you to know who i am. i believe we can establish a long lasting relationship with you.
In addition,i will like you to reply me through my private e mail box. This is because i dont know the possibilities of remaining in forum for a long time.
Thanks,waiting to hear from you soonest.
favour.

Bună ziua.
Numele meu este favorabil. Am fost impresionat când am văzut profilul dvs. şi i se va vrea să-mi e-mail inapoi la cutia mea poştală, astfel încât i se poate II tu poza mea pentru tine să ştiu cine i am.i cred că putem stabili o relaţie de lungă durată cu tine.
În plus, i se va dori să-mi răspundă prin intermediul meu privat de e mail box
Acest lucru se datorează faptului că i dont know posibilităţile de a rămase în forum pentru o lungă perioadă de timp.
Multumesc, aşteaptă să aud de la tine cît mai repede.
favoare.


Ma gandeam sa raspund. Poate, cine stie ... Ma mut in Congo. :)))

0 comentarii: