luni, 30 martie 2009

las lumea sa dispretuiasca



Las lumea sa dispretuiasca
Ascunsa taina dintre noi,
Prejudecata omeneasca
Arunce-n cale-ti cu noroi
Prejudecata omeneasca
Arunce-n cale-ti cu noroi.

In fata idolilor lumii
Nu plec genunchii, nu cersesc
La fel cu tine gandul nu mi
Nici sa iubesc, nici sa urasc
La fel cu tine gandul nu mi
Nici sa urasc, nici sa iubesc

M-afund fara sa caut rostul
In chefuri nici voios nici trist
Vorbesc cu prostul cu neprostul
Dar pentru sufletu-mi exist
Vorbesc cu prostul cu neprostul
Dar pentru sufletu-mi exist.

In larma lumii neintalnire
O zi ca orice alta zi
Fara de bucurii iubire
Fara tristeti ne-om despartii
Fara de bucurii iubire
Fara tristeti ne-om despartii.

Si pretuim in viata toata
Doar oamenii atata tot,
Nu ne-om mintii noi niciodata
Nici alti-a ne mintii nu pot,
Nu ne-om mintii noi niciodata
Nici alti-a ne mintii nu pot.

2 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Ohhhh, Florian Pittis, ce am mai plans ca un copil cand a plecat dintre noi...
"Vorbesc cu prostul cu neprostul
Dar pentru sufletu-mi exist..."

pheideas spunea...

Tot ce au cantat ei e valabil si azi. Poate mai dureros decat atunci.