miercuri, 11 decembrie 2013

o tara de "puturosi" si smecheri

Nu vreau sa ma laud, dar in genere imi place sa scormonesc fenomenul pana la radacini, nu sa bat "toba" asa, peste multime. Am vazut o chestie interesanta zilele astea si ma refer la sentimentul de revolta care a cuprins "intelectualitatea", legat de exploatari, consesionari, marlanii legislative si nesimtirea alesilor neamului, sentiment exprimat destul de vehement pe facebook si in presa. De tembeliziuni nu are rost sa vorbesc, stiut fiind apetitul lor pentru spagi si cumetrii politice. Insa articolele cu pricina mai ating un aspect interesant, cel al apatiei manifestata de societatea romaneasca. De ce nu iese lumea in strada, se intreba un roman "destept" plecat de multi ani peste hotare ? De ce la Pungesti imasul a fost umplut mai degraba cu activisti, decat cu localnici din zona ? Altcineva ii blama pe parlamentari ca si-au tras privilegii si scutiri penale. Ei bine, toate aceste nedumeriri m-au facut sa "sap" dupa alte adevaruri....
Da, sunt de acord ca actuala clasa politica este alcatuita in majoritate din hoti si scursuri sociale, oameni fara Dumnezeu si patrie, gata sa isi vanda si mormintele pentru un privilegiu pecuniar. Dar, cine i-a ales ? Sa ne aducem aminte ... Cine s-a dus la vot ? Sau, cine nu s-a dus la vot, preferand "dixtractia" de weekend ? De ce n-au iesit oamenii in strada atunci si au preferat sa stea la caldurica si cu ochii cat cepele pe A3, B1 si "Tembelii au talent" ? Sa fie vorba de dezinteres ? Sa stiti ca multa vreme am dat vina pe "prostia" unei anumite categorii sociale destul de reprezentative, motivata de interese marunte si alte ciordeli cotidiene. Nu zic, sunt si prosti amestecati in multime, dar ... v-ati intrebat vreodata din ce traiesc restul ? Faceti un exercitiu si cercetati care este sursa de venit a vecinilor de bloc, de strada sau cartier. O sa ziceti ca majoritatea sunt angrenati in afaceri, au job platit si trudesc din greu pentru fiecare leu. Ei bine, nu e chiar asa ! Stiati ca 3 milioane de salariati sustin 15 milioane de pensionari, "handicapati", asistati social, copii, studenti etc ? Iar din cei 3 milioane, jumatate sunt conectati tot la buget prin institutii publice sau diferite firme capusa ? Mai stiati ca in mediul rural, ca si in alte zeci de orase "fantoma", oamenii traiesc din ajutoare sociale, unele obtinute pe spagi grase si certificate medicale false ? Pai, bine oameni buni, cine vreti sa iasa in strada ? E cineva nebun sa-si taie sursa de venit sigura ? O cunostinta care lucreaza la BNR imi spunea zilele trecute ca Isarescu este nemultumit pentru ca Romania a ajuns o tara de asistati social. Acesta este adevarul ! Romania este o tara de "puturosi" si smecheri ! Aveati o alta impresie ? Pomeneam la inceput de reactiile din media. V-ati intrebat de ce cei care comenteaza pe siturile de socializare sunt extrem de putini ? Cine s-o faca ? Ati avut curiozitatea sa intrati pe paginile politrucilor sau vedetelor de carton ? Vai, nici nu va imaginati ce aptetit au unii pentru lins. Si nici macar nu au prins Epoca de Aur ! :) S-ar putea sa aveti o mare surpriza daca credeti ca oamenii sunt impotriva guvernului sau clasei politice ! Aduceti-va aminte, acum un an, ce se striga in Piata Universitatii ? Vrem alocatii si pensii ! Adica bani moca. In timp ce altii urcau treptele Nationalului la "Dineu cu prosti". Si s-ar putea sa aveti o si mai mare surpriza daca prin absurd clasa politica s-ar reforma. Atunci sa vedeti poporul in strada !!! Ne mai miram ca suntem condusi de o sleahta de banditi care vand tara ? Mai curand mi-as face griji in privinta celorlalti hoti, care au uitat demult munca si bunul simt !

2 comentarii:

Unknown spunea...

100% adevarat, pentru postari asemanatoare cu cele scrise de dvs. am primit mi de injuraturi si amenintari, asa ca nu ma abtin sa adaug ca poporul roman e asa cum e descris in articol, ci mai e si tampit pe deasupra...Felicitari ptr. articol si succes in continuare!

Raro spunea...

Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și doctorul Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wealthy, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

WhatsApp: +17168691327