luni, 26 iulie 2010

bonul castigator

"Vom analiza ce cuantum din valoarea bonului se va deduce. Vom vedea limita de rambursare, procentul ... Prin masura vom incuraja cetatenii sa ceara bon fiscal; astfel vom lupta (si da-i si lupta !) impotriva evaziunii fiscale !"
Asta e tampit cu spume ! Voi ati inteles ceva ? Eu am inteles ca masura va fi "varf de lance" in programul guvernamental de redresare economica, alaturi de publicarea preturilor pe internet.

Ati observat ca piticul are niste expresii cheie invatate la scoala PCR-ului - "Vom analiza ... / Astfel vom lupta impotriva evaziunii ... / O să îmi susţin argumentele prezentate cu câteva exemple concrete ... / Pentru a soluţiona mai repede ... / ?

In primul rand, sa lamurim ce inseamna deducere. Deducerea reprezinta scaderea unei cheltuieli din impozit. Boul facea referire la "masura functioneaza in tarile civilizate". Corect, numai ca masura se refera la toata valoarea bonului, sau procent semnificativ, ce cheltuieli se pot deduce si se deduc din impozit, nu se premiaza. Smecher piticul; n-a pomenit o iota de impozite, ca e tabu !

Conform vesnicei pasiuni pentru livrat gogosi prostilor, masura trambitata de pitic, tradus, ar suna cam asa: aduceti voi bonurile ... nu conteaza care, si unde sa le aduceti, ca noi le vom strange, eventual completati si o cerere, pe care o vom analiza (cu personalul disponibilzat), apoi in termen de sase luni, in limita bugetului alocat (ciuciu), va vom da un procent de 1% din valoarea bonului. Ca mai mult nu ne permitem ... stiti, e criza mare, moncher !:)) Ba nu, cred ca vor face tombola, ca tot e obisnuit poporul cu LOTO, Bingo si alte jocuri. :))))
Cel mai bine ar fi sa peremieze bonul castigator cu o masina Lamborgini, din stocul celor aflate in garajul politiei, si nerevendicate de proprietar.
I love Romania !

La ce premii va mai ganditi ? O noapte cu Nichita ? :)))

8 comentarii:

Veve spunea...

Face Boc ce face şi ne mai scoate câte un fir de păr alb. Sau ne împinge să ni le smulgem pe cele existente.

Am răspuns la întrebarea ta la mine pe blog :)

pheideas spunea...

Veve, vezi ca apari la link cu vechiul blog. :)

WomanWithW spunea...

....stii L.,cand mi-e dor de tara...intru la tine, mai citesc cate ceva...si asa imi trece.

Imi place(un pic)...limbajul tau de cartier.

Anonim spunea...

Crezi că l-ar place Nichita?
Dacă da...atunci vrem să vedem şi noi..live.

pheideas spunea...

@Ochiverzi, ma bucur ca scrisul meu e terapeutic. :)) mai demult cineva mi-a spus ca e si homeopatic. :))))
Daca reusesti sa pui plaiurile frumoase intr-un cos, iar oamenii intr-altul, atunci va fi bine.

pheideas spunea...

@Floare de clont, :))

Anonim spunea...

:)
No comment!

Laura spunea...

Inca un exemplu pentru formatia comunista a lor: ura de clasa. Simt ura lor, chiar daca n-o sa ne vedem niciodata fata in fata. Ne urasc cu pasiune, pur si simplu pentru ca existam si nu-i lasam in pace.